ابزار منو ثابت

دنیای این روزهای من

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهاییم شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

در حسرت فردای تو تقویممو پر می کنم

هر روز این تنهاییو فردا تصور می کنم

هم سنگ این روزای من حتی شبم تاریک نیست

اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

دنیای این روزای من همقد تن پوشم شده

انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهاییم شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

 

داریوش اقبالی 

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت1:35---21 مهر 1393
این شعر واقعا قشنگه؛ عااااشقشم
پاسخ: این هم یک تعریف زیبا از خاطره ها


یه دوست اشنا.....
ساعت15:52---20 مهر 1393
‏ﻋﻴﺪﺍﺯﺳﻪحرف ﺯﻳﺒﺎتشکیل ﺷﺪﻩ....
ﻉ _ﻋﺰﻳﺰﻡ
ﻯ_ ﻳﺎﺩﺕ ﻧﺮﻩ
ﺩ _ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
"خیر،برکت،سعادت دنیاوآخرت توشه شب عیدتان ..."
پاسخ: تشبیه بسیار زیبائی بود ، ممنونم ، امیدوارم عید نیز بر شما و خانواده محترمتان مبارک باشد . دلشوره


یه دوست اشنا.....
ساعت13:01---15 مهر 1393

فریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریادفریاد

 ?????????????????



یه دوست
ساعت14:02---14 مهر 1393
سلام وای خدای من خدای من بسیار زیبااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا مانند همیشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:,

] [ 13:46 ] [ دلشوره ]

[ ]